keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Neliöitä


Nyt se on valmis! Koko syksyn tein neliöitä ja liitin niitä yhteen. Päätin vuodenvaihteessa, että tämä saa nyt olla vuoden 2012 ensimmäinen valmistuva työ. Muuten en ehkä olisi jaksanut kaikkia langanpäitä päätellä näin nopealla aikataululla.

Virkkasin neliöiden ympärille kiinteillä silmukoilla kerroksen ja sen jälkeen aina edellisiin ruutuihin yhteen piilosilmukoilla.


Vihreä reunus oli ihan hyvä valinta (toinen vaihtoehto olisi ollut tumma pinkki), raikasti hiukan tummien ruutujen synkkyyttä.

Saa nähdä, jatkanko tässä lomalla vielä kankaasta tekemäni tilkkupeiton tikkauksen loppuun. Tulee tosi hyvä mieli, kun saa keskeneräisiä töitä valmiiksi!

Kävin tänään kampaajalla. Edellisestä kerrasta olikin jo aikaa. Kampaaja leikkasi silloin mulle liian paksut etuhiukset, mitä sitten olen joutunut korjailemaan jokusen hetken ja ottamaan osan pinnillä sivuun. Nyt vaihtui kampaaja suoraan toiseen. Täytyy sanoa, että olen tyytyväinen nykyiseen, joka selkeästikin oli kokenut ja ymmärsi mun toiveet ja hiusten erityislaatuisuuden (paksuus ja pyörteet ym...). Hiuksista lähti mittaa aika lailla, nyt ei ponnarille enää saa, mutta raikasti kyllä kummasti ulkonäköä.

T. Saara

2 kommenttia:

  1. Kyllä tuon alla kelpaa lepuutella itteään! Ihanan pirteä.

    VastaaPoista
  2. Onnea uudelle blogille!! Oletpa ollut ahkera. Isotöinen kaikenkaikkiaan kuitenkin tuollainen peitto, vaikka isoäidin neliö itsessään on helppo tehdä. Tykkään väreistä. Mun pitääkin nyt lisätä sut omaan blogiluetteloon uudella nimella :)
    Okein mukavaa tätä vuotta, menet varmaan ensi viikolla taas töihin. Mulla oli tämä viikko "kauhea", ma 7-20.30, ti 7-15.15, ke 7-20.30 ja tänään 7-15.30. Otin tuossa jo ruuan jlk kunnon tirsat ;) Ja nyt neljä vapaata, jospa saisin jotain käsitöitä aikaiseksi.

    VastaaPoista